דפים - הבנת הנקרא
נווט למעלה
כניסה
עדכון פרטים תמיכה מרחוק
st_blue_point.gif אומנות
st_blue_point.gif אנגלית/צרפתית
st_blue_point.gif ארגוני
st_blue_point.gif הבנת הנקרא
st_blue_point.gif הבעה ולשון​
st_blue_point.gif היסטוריה​
st_blue_point.gif זה"ב​
st_blue_point.gif חברתי​
st_blue_point.gif חגים ומועדים​
st_blue_point.gif חושבים ירוק​
st_blue_point.gif חינוך גופני​
st_blue_point.gif טכנולוגי​
st_blue_point.gif יהדות​
st_blue_point.gif כללי​
st_blue_point.gif מדעים​
st_blue_point.gif מולדת​
st_blue_point.gif מוסיקה​
st_blue_point.gif מורשת​
st_blue_point.gif מפתח הל"ב​
st_blue_point.gif ​מתמטיקה
st_blue_point.gif ספרות
st_blue_point.gif ​עיתונים
st_blue_point.gif ​תנ"ך

pict_mish.jpg
 
הבנת הנקרא 
  
תקציר
שכבה
  
  
  
  
קיבוץ גלויות
רכזת השפה מלי אפטרגוט יצרה משימה מתוקשבת בנושא עלייה וקיבוץ גלויות במסגרתה צופים התלמידים בשיר השיירה ומפתחים מיומנויות בכתיבה ועריכה בקובץ וורד. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

א, ב, גנעם / קריית אתאלמעבר למשימה05/11/2017
תה
המורה כלנית בן גיגי בנתה משימה מתוקשבת בנושא תה תחום דעת הבנת הנקרא. המשימה אשר מיועדת לכיתה ו' כוללת קטעי מידע ושאלות פתוחות וסגורות בנושא. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

וספיר / לודלמעבר למשימה05/06/2017
רחל המשוררת
חנה ירקוני, מחנכת כיתה ה'1, יצרה משימה מתוקשבת בתחום דעת שפה בנושא רחל המשוררת. המשימה כוללת קטעי קריאה על אודותיה ושאלות בעקבותיהם, שיר שכתבה ועוד והיא ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

השפרינצק / קריית גת למעבר למשימה31/01/2017
חידה שבועית
מחנכת כיתה ב', חגית שמילוביץ, בנתה חידה שבועית מצוירת בנושא ניבים וביטויים, במסגרתה על התלמידים לתת מענה נכון ומהיר לחידה. התלמידים מקבלים משוב אישי ושמות הפותרים נכונה מפורסמים באתר.

בכסולות / נצרת עיליתלמעבר למשימה29/11/2016
מבשרי הסתו
המורה איילה חיים בנתה משימה מתוקשבת לכיתה א' שמאפשרת לתלמידים להעתיק מילה כתובה המקושרת לתמונה. המורה הכינה את המשימה בפורום החברתי וכך התלמידים מתרגלים את מיומנות התגובה בפורום.

אהרב קוק / לכיש למעבר למשימה29/11/2016
משימה בעקבות קריאה
המורה מיטל פלח בנתה משימה מתוקשבת עבור כיתות, שבהן התלמידים נוהגים לקרוא ספר בתחילת היום או במהלכו. במשימה מתרגלים התלמידים יכולות ביטוי בכתב והיא ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות.

ושזר / נתניהלמעבר למשימה07/11/2016
הפכים
המורה שושי בכר בנתה משימה מתוקשבת לכיתות ב' בנושא "הפכים". במשימה לומדים התלמידים על הנושא במגוון דרכים: קריאת שיר, צפייה בסרטון, משחק בכרטיסיות, ציור עבודה בקבוצות ומשחקים נוספים.

בויצמן/ נהריהלמעבר למשימה26/10/2016
תכונות בעלי חיים
המורה שלי ישראל בנתה משימה לכיתה ג' בתחום דעת שפה ומבוססת על הספר נתיב הפלא של לוין קיפניס. המשימה עוסקת בתכונות בעלי חיים, וכוללת עבודה במצגת שיתופית והיא ניתנת להקצאה במחולל המשימות!
גבן צבי / קריית גת למעבר למשימה31/08/2016
תרגול תנועות

המורה חגית פרץ בנתה משימת תרגול לכיתות א' בנושא תנועות צירה-סגול. המשימה מכילה תרגול מכמה מקורות ומשלבת מיומנויות בסיסיות בהבנת הנקרא בתנועות והיא ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

א אבן שמואל / מ.א שפיר למעבר למשימה14/06/2016
בילוי נעים

המורה עמית אבקסיס בנתה משימה בה בחרו התלמידים אתר בארץ בו ביקרו וחיפשו עליו מידע: כתובת, דרכי גישה, עלויות וכו' ולאחר מכן כתבו עליו המלצה לפי מחוון. הפעילות ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

דאשלים / אופקיםלמעבר למשימה14/02/2016
אריך קסטנר

משימה מתוקשבת שבנתה המורה שני בן ישי, במסגרתה התלמידים מתרגלים מיומנויות CIL, בונים תעודת זהות על אריך קסטנר במצגת, לומדים לחפש מידע ולמיינו. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!.

ג, דרבקה גובר / לכישלמעבר למשימה26/01/2016
בעלי חיים בעונת הסתיו

המורה סיגל סבן בנתה יחידת לימוד מתוקשבת בהבנת הנקרא, העוסקת בבעלי חיים בסתיו, שכוללת סרטונים, סיפורים על החילזון והנמלה, שאלות הבנת הנקרא, חידות ועוד. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

בויצמן / עכו למעבר למשימה21/12/2015
הכנה למבחן פירלס

המורה אפרת אלמסי בנתה משימת הכנה למבחן פירלס - "התופרת" מאת הנינג מנקל. המשימה כוללת שאלות בנושא, חקר אינטרנטי, הבנת הנקרא וכתיבת מסמך word. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

דדעת / שדות נגבלמעבר למשימה21/12/2015
משימת כתיבה

משימת כתיבה שבנתה המורה מלי אפטרגוט ומיועדת לכיתות ב' הכוללת סרטון המספר את הסיפור בהקראת קולה של דתיה בן דור (סופרת החודש) והתלמידים עונים על שאלות. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

בנעם / קריית אתא למעבר למשימה15/12/2015
סתיו – הבנת הנקרא

המחנכת לירון חן בנתה משימה בתחום הבנת הנקרא לסתיו. המשימה מיועדת לכיתה ב' ומשלבת קטע קריאה (שיר), שאלות פתוחות וסגורות, ושאלה בעקבות צפייה בסרטון. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות.

בגיורא יוספטל / מגדל העמק למעבר למשימה09/11/2015
סימני הסתיו

המורה מיכל ארבע בנתה משימה מתוקשבת בשפה לכיתות ג' בנושא סימני הסתיו. המשימה משלבת צפייה בסרטון, מענה על שאלות ובניית תעודת זהות לסימן נבחר. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

גגיורא יוספטל / מגדל העמקלמעבר למשימה02/11/2015
יהונתן גפן

המורה לירון צור בנתה משימה מתוקשבת לכיתה ג' בנושא יהונתן גפן בתחום דעת הבנת הנקרא. המשימה עוסקת בקורות חייו, תעודת הזהות שלו ועובדת על מיומנויות CIL, וורד ואיתור תמונה ברשת האינטרנט.

גבן צבי / קריית גתלמעבר למשימה27/10/2015
סכנות בקיץ

המורה תמר אלמסי, בנתה משימה מתוקשבת בתחום הבנת הנקרא בנושא סכנות בקיץ. המשימה מתמקדת בסכנה שבמפגש עם הנחשים בכלל ובעונה זו בפרט. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ד, ה, והרואה / שדרות למעבר למשימה08/07/2015
דמות מופת

משימה מתוקשבת, אשר נחלקת ל-4 שלבים בנושא דמות מופת, שבנתה המורה אילנה אליהו מזרחי. התלמידים מתבקשים ליצור מצגת ולכתוב על פי מחוון מהי דמות מופת בעיניהם על ידי שימוש במספר מקורות מידע.

ורמז / נהריהלמעבר למשימה11/06/2015
השלמת משפטים

מחנכת כיתה א', שירן בן חמו, יצרה שתי פעילויות חווייתיות בנושא השלמת משפטים. פעילות אחת נבנתה על בסיס תבנית המשחק המפורסם Angry Birds והשנייה על מאסטר שף. הפעילויות מתאימות לשכבת כיתות א'.

אנירים / חיפהלמעבר למשימה01/06/2015
תכונות בעלי חיים

משימה שבנתה המורה שלי ישראל על בסיס ספרו של לוין קיפניס "בנתיב הפלא" על תכונות של בעלי חיים. המשימה מורכבת ממספר דפים: קטע מידע,  מצגת שיתופית וחידון והיא ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

ג, ד, ה, ובן צבי / קרית גת למעבר למשימה01/06/2015
העכברים ההפוכים

המורות אהובה קזס ואיריס הררי ברגר יצרו פעילות במקצוע הבנת הנקרא. משימת הסיכום משלבת מיומנות של חיפוש במקורות מידע אינטרנטיים על מנת להכין ת.ז. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

הנירים / חיפה למעבר למשימה10/05/2015
אחריות

המורה לאה נימרובסקי יצרה משימה מתוקשבת שמיועדת לכיתה א' בנושא אחריות. המשימה כוללת קטע מתוך הסרט מלך האריות ואחריו מגוון שאלות בנושא אחריות. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

 

אנורדאו / נתניהלמעבר למשימה26/04/2015
יהונתן גפן

משימה שבנתה מחנכת כיתה ד', אפרת חיון, על היוצר יהונתן גפן, הביוגרפיה שלו וכן חשיפה לשיריו. המשימה מתאימה ללמידה ארוכת טווח ומיועדת לכיתות ג'-ד' והיא ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות. ​

ג, דרבין / דימונה לכתבה המלאה26/04/2015
עבדות ילדים

המורה קורין גרף יצרה משימה מתוקשבת בתחום דעת שפה עברית בנושא עבדות ילדים. המשימה בנויה מצפייה בסרטון ולאחריה כתיבת טקסט טיעוני בנושא. המשימה מיועדת לכיתות ד'-ו' וניתנת להקצאה במחולל המשימות!

 

ד, ה, ומסילות / נתניה למעבר למשימה16/03/2015
"על כל אלה"

המורה מלכה אלמלם בנתה משימה מתוקשבת בהבנת הנקרא לכיתות ג'-ו' על שירה של נעמי שמר "על כל אלה", אשר כוללת שאלות סגורות ושאלות פתוחות על אודותיו. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

 

ג, ד, ה, ו נעם / קרית אתאלמעבר למשימה08/03/2015
שלוש המסננות

 

משימה שיצרה המורה אורית אינן בתחום הבנת הנקרא, על פי המצגת "שלוש המסננות של סוקרטס". בעקבות המצגת על התלמידים לענות על שאלות ולכתוב על סוקרטס. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

 

ורזיאל / נתניה למעבר למשימה08/03/2015
שבת שלום

המורה שירן גרמן יצרה משימה מתוקשבת, אשר מיועדת לכיתה א' בנושא השבת. התלמידים קוראים טקסט, עונים על שאלות, מתרגלים הפיכת מילים מזכר לנקבה ועוד. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

אעלומים / קרית ים למעבר למשימה16/02/2015
עצי החיים

המורה מיכל אלגזי יצרה משימה מתוקשבת בנושא עצי החיים, בה התלמידים קוראים טקסט מידעי, עונים על שאלות ומתרגלים מיומנויות חיפוש סרטונים במחשב. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ד, הרבין / נשרלמעבר למשימה27/01/2015
אילן רמון

משימה שיצרה המורה יעל בן שטרית אודות אילן רמון, האסטרונאוט הישראלי הראשון, תכונותיו שגרמו לו להיבחר לתפקיד ועד לאסון הטראגי שפקד את המשפחה. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

העצמון / נצרת עיליתלמעבר למשימה27/01/2015
שומרים על יערות הגשם

משימה בתחום שפה, שבנתה המורה דורית לנקרי ועוסקת בכריתת יערות הגשם לצורך ייצור נייר. המשימה כוללת קריקטורה וסרטון בנושא, והיא מתאימה גם לתחום המדעים וניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ג, ד, ה, וויצמן / עכולמעבר למשימה20/01/2015
חמשת העיוורים

משימה שבנתה המורה אושרית בן חמו על הסיפור חמשת העיוורים של טולסטוי ותרגם ח.נ ביאליק. המשימה כוללת תרגול פירוש המלים שנלמדו בסיפור, ע"י משחק והיכרות עם קורות חייהם של טולסטוי וביאליק.

ה, ואפרים בן דוד / קרית גת למעבר למשימה29/12/2014
קריאה ופיענוח

משימה מתוקשבת, שבנתה המורה איריס כהן בנושא קריאה ופיענוח, אשר כוללת תמונות שהתלמידים מתבקשים להתאים אליהן את המשפט הנכון. המשימה מיועדת לכיתות ב' וניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

בירושלים / קרית אתא למעבר למשימה29/12/2014
יש לי חברים

משימה מתוקשבת שהכינה המורה לשפה אילנה טויטו, על השיר "יש לי חברים", אשר כתבה היוצרת שלומית כהן-אסיף. המשימה כוללת קריאה של השיר, מענה על שאלות לאחר מכן, וכן ציור שתואם לשיר.

גמעוז שקמים / שדרותלמעבר למשימה16/11/2014
החילזון בסתיו

 

מחנכת כיתה ב', ג'קלין פרץ, יצרה לתלמידי שכבת ב' משימה מתוקשבת לסתיו. המשימה משלבת טקסט מידעי על החילזון, אשר בעקבותיו יש שאלות, השלמת זכר ונקבה, פירוש מילים ומשימת גרירה.

 

ב, גגלבוע / בית שאןלמעבר למשימה06/11/2014
עונת הסתיו

משימה מתוקשבת שהכינה רכזת התקשוב ומחנכת כיתה ג'1, אוריה קבלו, בנושא עונת הסתיו. המשימה כוללת שיר על עונת הסתיו, שאלות בנושא השיר וכמו כן שעשועי לשון בנושא עונת הסתיו.

גסביונים / קרית יםלמעבר למשימה06/11/2014
סיפורי סתיו

משימה מתוקשבת שהכינה המורה חגית שמילוביץ, בנושא סיפורי עונת הסתיו. המשימה כוללת קטע קריאה על אודות החילזון ולאחר מכן התלמידים משיבים על שאלות מגוונות בנושא החילזון.

 

בכסולות / נצרת עיליתלמעבר למשימה06/11/2014
ניבים ופתגמים

רכזת התקשוב סלי יונה מבית ספר אמי"ת עמיטל יצרה שלוש משימות בנושא ניבים ופתגמים, אשר מיועדת לכיתות ג'-ו'. זוהי המשימה הראשונה מבין שלוש המשימות, בה נחשפים התלמידים לנושא באמצעות קומיקס.

ג, ד, ה, ואמי"ת עמיטל / נתניהלמעבר למשימה19/10/2014
זיהוי צלילים ואותיות

משימה מתוקשבת אשר בנתה המורה אפרת אביטן בנושא זיהוי צלילים ואותיות. המשימה מיועדת עבור כיתות א' ובנויה כמשחק בלונים מתפוצצים, וזאת, באמצעות תוכנת ה-POWER POINT.

אתומר / בית שאןלמעבר למשימה19/10/2014
שלומית כהן אסיף

 

משימה מתוקשבת במסגרת השפה העברית, אשר בנתה המורה לימור עזרן, בנושא המשוררת והמספרת שלומית כהן אסיף. המשימה כוללת שאלות על הביוגרפיה של הסופרת ועל ספריה.

 

ג, דאפרים בן דוד / קרית גת למעבר למשימה19/10/2014
שני דייגים

משימה בשפה לתלמידי כיתות ג' שבנה המחנך ניר גמזו. במשימה קוראים התלמידים סיפור ומשיבים על שאלות בטופס מקוון בהקשר לתוכן הסיפור. המשימה מתרגלת את הבנת הנקרא.

גארבל / נצרת עיליתלמעבר למשימה23/03/2014
הדייג ודג הזהב

פעילות בה לומדים התלמידים פתגמים והקשרם דרך המעשייה. לומדים את נושא ההאנשה, מאפייני הסיפור העממי וכתיבת מכתב. הפעילות נבנתה על ידי המורה עליזה אברהם ומיועדת לכיתות ג'.

גאפרים בן דוד / קריית גתלמעבר למשימה17/02/2014
הבנת טקסט מידעי

המורות רויטל אדרעי ועינב הרדוף יצרו משימה מתוקשבת במקצוע העברית, בה מתבקשים התלמידים לקרוא טקסט מידעי אודות הנחש, ולהשיב על מספר שאלות הקשורות לטקסט זה. מיועד לתלמידי כיתות ב'.

בבית הספר רמת כורזים, מבואות החרמוןמעבר למשימה12/11/2012
טקסט מפעיל

המורה איריס אזרן יצרה פעילות המסכמת את יחידת הלימוד "טקסט מפעיל", באמצעות שתי משימות המשלבות טקסט כתוב בנושא טיולים בארץ וסרטוני וידאו בנושא הפעלות לילדים. מיועד לתלמידי כיתות ה'

הבית ספר רמז, נהריהלמעבר למשימה29/10/2012
כתיבת סיפור

רכזת התקשוב הנא נפסו בנתה משימה לתלמידי כיתות ב' במסגרתה התלמידים מסדרים תמונות לפי סדר שיבחרו ולאחר מכן מחברים סיפור לתמונות.

בבית ספר יסודי ממלכתי, כפר כמאקישור למשימה09/10/2012
לא זכיתי באור מן ההפקר

משימה בעקבות שירו של המשורר ביאליק. במסגרתה התלמידים לומדים את השיר, מאפייני השירה, אמצעים אומנותיים ומשיבים על שאלות. המשימה מיועדת לשכבת כיתות ח'.

חבית ספר נווה יהונתן, רמלהקישור למשימה09/10/2012
עברית מתחדשת

פעילות סביב השפה העברית לתקופותיה. התלמידים קוראים קטע קריאה, משיבים על שאלון ועל סקר על אודות העובדות שכולל הקטע. אתהפעילות בנתה המורה אביגיל בן מרגי והיא מיועדת לתלמידי כיתות ד'.

דבית ספר עמי אסף, דימונהכניסה לפעילות20/06/2012
מעשיות ואגדות

המורה קרן יהודה, מחנכת כיתה ד' 2, בנתה משימה בנושא מעשיות ואגדות. התלמידים מתוודעים לסוגים שונים של סיפורי עם ולמאפיינים השונים שלהם, ונדרשים לבצע מטלות מתוקשבות.          

דבית ספר יובלי הבשור, אשכוללכניסה לפעילות13/06/2012
עידוד קריאה

ספרנית קיבוץ סעד, מלי קסט, והמטמיעה פולי פירון יצרו אתר לעידוד קריאה עבור התלמידים. האתר עשיר בתוכן ובתוצרים כמו למשל מצעד הספרים השנתי, "מחברת מטיילת" שבה כותבים התלמידים סיפורים, כתיבה יוצרת, תיעוד פעילויות ומפגשים עם סופרים.

א, ב, ג, ד, ה, ובית ספר דע"ת, שדות נגבלאתר הפעילות05/06/2012
דירה להשכיר

מחנכת כיתה א', סיגל וקנין, בנתה משימה מתוקשבת שבה צופים התלמידים בסרטון הסיפור "דירה להשכיר", ומשיבים על שאלות.

אבית ספר יסודי ממלכתי, כפר כמאקישור למשימה05/06/2012
מצעד הספרים

המורה שרית כהן בנתה אתר למצעד הספרים, במטרה לעודד תלמידים לקרוא ולהשתתף בתחרות מצעד הספרים השנתית. באתר תוכלו למצוא המלצות לספרים בהתאם לשכבות הגיל השונות והמלצות לספרים שכתבו תלמידי בית הספר.

א, ב, ג, ד, ה, ובית ספר נועם חיים, דימונהלכניסה לאתר05/06/2012
פעילות בעקבות שיר

המורה מעיין פרג'ון יצרה משימה לתלמידי כיתות ד' בעקבות שירה של לאה גולדברג. במסגרת המשימה התלמידים קוראים את השיר ומשיבים על שאלות.

דבית ספר מדעי תורני / שדרותלכניסה למשימה29/05/2012
מרחיבים את אוצר המילים

תלמידי כיתות ה' יכולים להרחיב את אוצר המילים שלהם בעזרת המשימה המתוקשבת שבנתה המורה מרלן וולנדנר. התלמידים בוחרים מילים וכותבים על כל אחת מהן על פי הקריטריונים שנקבעו מראש.

הבית ספר כרמל, נצרת עיליתלכניסה למשימה30/04/2012
כל המרבה בקריאה הרי זה משובח

בית חינוך האר"י זכה בפרס "הגביע הנודד" על הצטיינותו בפעילויות עידוד הקריאה - יום איות, חידונים, המלצות על ספרים, קשר רב דורי, סיפורים לשבת והשתתפות בתחרות "הצבי עופרים".

א, ב, ג, ד, ה, ובית ספר האר"י, מגדל העמקכניסה לאתר22/04/2012
סיפור חמשת העיוורים

משימה שנבנתה בתבנית מטלה, על ידי המורה תהילה דהן. המשימה מבוססת שיחה הודית על חמשת העיוורים. במסגרתה מתבקשים התלמידים להשיב על שאלות ולהביע דעתם. המשימה מיועדת לשכבת כיתות ה'. 

הבית ספר דקלים, דימונהלכניסה למשימה18/01/2012
חידת ספרים

חני דוידוביץ', מחנכת כיתה ד' בנתה משימה בתבנית חידת ספרים. המשימה עוסקת בנושא המשלים והממשילים.

 

ד בית ספר רמון, מצפה רמוןכניסה למשימה11/01/2012
משימה בשפה

מירי חי, מחנכת כיתה ב, בנתה משימה באמצעות טופס מקוון עבור תלמידיה. במסגרת המשימה קוראים התלמידים סיפור אודות הכלניות ובסופו משיבים על שאלות.

בבית ספר דקלים, עמק המעיינותלכניסה למשימה27/12/2011
התאמת מילה לתמונה

פעילות לתלמידי כיתות א', אותה בנתה המורה יפה בן יאיר. במסגרת הפעילות על התלמידים להתאים בין המילה לציור ולשלוח את תשובותיהם למורה באמצעות האתר.

אהתומר, עכולכניסה למשימה29/11/2011
יומן מסע קריאה

משימה שבנתה המורה סוניה פרץ, על בסיס התבנית "יומן קריאה". מטרת המשימה: ​להוביל את הילדים לקריאה אקטיבית בה הם יחוו, ירשמו ויתעדו את התחושות שלהם כבר במהלך הקריאה. כך הם למעשה עוברים מסע לתוך הספר, שבסופו מקנה להם חווית קריאה שונה.

גבי"ס אלון, שדרותקישור למשימה31/10/2011
יומן קריאה

משימת כתיבה ביומן קריאה אישי,

באמצעות בלוג. מיועד לתלמידי כיתה ד'. המשימה נבנתה על ידי ​מחנכת כיתה ד' שולי לוק.

דבי"ס בגין, דימונהקישור למשימה25/10/2011
הגמל - בי"ס רבין, נתיבות
משימה מתוקשבת ארוכת טווח בשפה העוסקת בטקסטים מידעיים. המשימה מורכבת מתתי משימות קצרות הבנויות ברשימות וספריות מסמכים. בנוסף למיומנויות השפה, נרכשות במשימה גם מיומנויות מחשב שונות הכוללות איתור מידע, תמונות, סרטונים, מלל ומיזוג ידע. המשימה נבנתה על ידי טלי רחמים ומיועדת לכיתות ב' ותלמידי שילוב.
 
בהגמל - בי"ס רבין, נתיבות22/06/2011
חתולה קטנה - בי"ס אלבורג', שפרעם
משימה בהבנת הנקרא שנבנתה ע"י המורה איזיס אבו רחמה הבנויה בטופס באתר ובה קטע קריאה ומטלות שונות על הסיפור. המשימה מיועדת לתלמידי כיתות ד' במגזר הערבי.
דלמעבר למשימה05/06/2011
מעשה "החמור והשור", בי"ס אלגדיר בסכנין
המורה עמאד סייד אחמד בנה ביחד עם מורי השפה של בית הספר יחידת לימוד שעוסקת במעשייה "החמור והשור". היחידה מיועדת לתלמידי כיתות ה-ו ומטרתה רכישת המיומנויות הבסיסות: קריאה, כתיבה ודיבור. היחידה בנויה מטקסט, שאלות ומבחן עצמי ובסיומה עונים התלמידים על סקר שבו הם מביעים את דעתם האישית על המשימה.
 
ה, ולמעבר למשימה04/05/2011
מעשה בעץ אורן, בי"ס חזון עובדיה בבאר שבע
מעשה בעץ אורן - משימה שמטרתה: הקניית מיומנויות הבנת הנקרא, העשרת אוצר מילים ורצף הסקת מסקנות. במהלך המשימה התלמידים קוראים את הסיפור באתר, עונים על שאלות בקובץ WORD ומעלים אותו לתיק העבודות שלהם באתר. בנתה: ז'קלין חלפון, לתלמידי כיתת השפה העברית בבי"ס חזון עובדיה.
ג, ד, ה, ומעשה בעץ אורן, בי"ס חזון עובדיה בבאר שבע25/03/2011
לומדים לקרוא בהנאה - בי"ס קול יעקב, ירוחם

לומדים לקרוא בהנאה - בי"ס קול יעקב, ירוחםהשתמש ב- SHIFT+ENTER כדי לפתוח את התפריט (חלון חדש).

אתר מדהים שנבנה ע"י המורה אריאלה בבאי ללימוד ועידוד הקריאה. באתר מגוון חומרי לימוד ומשימות לתלמידים ופינה מיוחדת שבה לכל תלמידי הכיתה מחכות משימות אישיות. מומלץ ביותר!

 

אלומדים לקרוא בהנאה - בי"ס קול יעקב, ירוחם18/03/2010
קריאה לכיתה א' - בי"ס נטעים, באר שבע

קריאה לכיתה א' - בי"ס נטעים, באר שבע

המורה צופית שפילברג מבית ספר נטעים העלתה משימה בנושא קריאה: תנועת חיריק לכיתה א'.

 

אקריאה לכיתה א' - בי"ס נטעים, באר שבע31/01/2010
כובע הקסמים - בי"ס רבין, דימונה
 כובע הקסמים - בי"ס רבין, דימונה
פעילות לימודית בעקבות שירה של לאה גולדברג - כובע הקסמים. את המשימה בנתה המורה אסנת אבוטבול. המשימה מיועדת לכיתה ג'.
גכובע הקסמים - בי"ס רבין, דימונה27/12/2009
מה קרה לדולפינים - בי"ס מנחם בגין, דימונה
 מה קרה לדולפינים - בי"ס מנחם בגין, דימונה
פעילות בהבנת הנקרא לכיתה ב', של המחנכת רויטל סלומון. מומלץ לראות גם את התייחסותה האישית של המורה לכל תלמיד, לכל תשובה - קישור.
במה קרה לדולפינים - בי"ס מנחם בגין, דימונה04/11/2009
חקר יבשות

המורה אפרת צור בנתה משימת חקר בגיאוגרפיה בשילוב מיומנויות CIL, בה חוקרים התלמידים את היבשות בעולם, מבצעים משימה של מט"ח על היבשות ומכינים מצגת. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ג, דאבן שמואל / מ.א. שפירלמעבר למשימה
דירה להשכיר, בי"ס גלעד בנצרת עילית
המורה אסתר נעים, מחנכת כיתה ד', בנתה משימה בעקבות קריאת הסיפור "דירה להשכיר" של לאה גולדברג. במהלך המשימה קוראים התלמידים את הסיפור ועונים על שאלות.
דדירה להשכיר, בי"ס גלעד בנצרת עילית