דפים - הבעה ולשון
נווט למעלה
כניסה
עדכון פרטים תמיכה מרחוק
st_blue_point.gif אומנות
st_blue_point.gif אנגלית/צרפתית
st_blue_point.gif ארגוני
st_blue_point.gif הבנת הנקרא
st_blue_point.gif הבעה ולשון​
st_blue_point.gif היסטוריה​
st_blue_point.gif זה"ב​
st_blue_point.gif חברתי​
st_blue_point.gif חגים ומועדים​
st_blue_point.gif חושבים ירוק​
st_blue_point.gif חינוך גופני​
st_blue_point.gif טכנולוגי​
st_blue_point.gif יהדות​
st_blue_point.gif כללי​
st_blue_point.gif מדעים​
st_blue_point.gif מולדת​
st_blue_point.gif מוסיקה​
st_blue_point.gif מורשת​
st_blue_point.gif מפתח הל"ב​
st_blue_point.gif ​מתמטיקה
st_blue_point.gif ספרות
st_blue_point.gif ​עיתונים
st_blue_point.gif ​תנ"ך

pict_mish.jpg
 
הבעה ולשון 
  
תקציר
שכבה
  
  
  
  
לשונעת - עיתון בתחום הלשון, חטיבות הביניים נשר

לשונעת - עיתון בתחום הלשון, חטיבות הביניים נשר

דורית גבאי, רכזת לשון והבנת הנקרא בחטיבות הביניים בנשר, מוציאה מדי חודש את לשונעת – עיתון בתחום הלשון והשפה. העיתון מפורסם באתר לשון, המשותף לשתי החטיבות.

ז, ח, ט07/12/2009
טיול משפחתי בגן חיות - ביה"ס הדו-לשוני, ירושלים
 פעילות בהבעה בנושא "טיול משפחתי בגן חיות" - ביה"ס הדו-לשוני, ירושלים
פעילות לכיתה ה', בעברית וערבית. את השיעור בנתה נאדיה כנאנה.
הפעילות בהבעה בנושא "טיול משפחתי בגן חיות" - ביה"ס הדו-לשוני, ירושלים14/02/2010
כתיבת סיפור - חזון עובדיה, באר שבע
 
דנה סבג, מחנכת כיתה ב'1 בבית ספר חזון עובדיה בנתה לתלמידי כיתתה משימה לשיפור מיומנות הכתיבה. במשימה התלמידים מתבקשים לכתוב סיפור ע"פ רצף תמונות.
בכתיבת סיפור - חזון עובדיה, באר שבע24/06/2010
תחרות כתיבה לקיץ בבי"ס נופים, מגדל העמק
 
מחנכת כיתה ה' בבי"ס נופים בנתה משימה לתלמידי כיתתה בנושא כתיבה לקיץ. המשימה כוללת כתיבת סיפור סביב הנושא "קיץ", הערכת עמיתים ובחירת הסיפור הטוב ביותר.
 
הלמעבר למשימה05/08/2010
השפה העברית - שירת רבים, בי"ס גולן בנצרת עילית
 
רכזת התקשוב של ביה"ס - בלהה אדלר, ורכזת השפה - סוניה פלר, בנו אתר בנושא "השפה העברית - שירת רבים". באתר משימות מתוקשבות לפי שכבות הגיל השונות, מצגת מלווה שיעור, מצגת שירי ארץ ישראל היפה ועוד. מומלץ.
א, ב, ג, ד, ה, ו27/01/2011
שירה עברית וזמר, בי"ס גולן בנצרת עילית
 
בהמשך לאתר השפה העברית, שבנתה רכזת התקשוב בלהה אדלר, בנו תלמידי כיתה ה' בביה"ס אתר משלהם בנושא, בעזרתה של המחנכת גלית פרימן. באתר מצגות מלוות שיעור, שהכינו התלמידים. המצגות עוסקות בשירים שונים מהזמר העברי.
א, ב, ג, ד, ה, ו17/02/2011
משימת "דיווח", בי"ס עליזה בגין במגדל העמק
מחנכת כיתה ד'1 בביה"ס בנתה משימה לתלמידי כיתתה בה כל תלמיד משתף את חבריו לכיתה בחוויה/סיפור/מכתב, ע"פ קרטריונים שנלמדו בכיתה. חברי הכיתה מגיבים בכתב, באתר, לחוויה. משימה פשוטה לבנייה אך בעלת חשיבות ומשמעות. מומלץ!
א, ב, ג, ד, ה, ומשימת "דיווח" - בי"ס עליזה בגין, מגדל העמק23/02/2011
בילוי נעים, בי"ס נווה בדימונה
בילוי נעים, בי"ס נווה בדימונהרחל אוזן, מחנכת כיתה ד'1, וחוה אייד, רכזת השפה, בנו משימה לסיכום יחידת הלימוד "בילוי נעים", בסיועה של רכזת התקשוב בבית הספר, טטיאנה דרפקין. במשימה, המתבססת על שימוש ב-WIKI, מתבקשים התלמידים לכתוב המלצה על אתר בילוי בארץ למשפחות. התהליך כולל כתיבת טיוטות, בדיקת המורה והערכת עמיתים. התוצר הסופי הוא אוגדן המלצות דיגיטלי על אתרי בילוי בארץ למשפחות!
 
 
א, ב, ג, ד, ה, ובילוי נעים, בי"ס נווה בדימונה05/03/2011
בול שנת השפה העברית, בי"ס קשת יונתן בבית שאן

דרך נושא הבולאות והמסרים שמסתתרים בבול שהונפק לרגל שנת השפה העברית, בנתה מחנכת כיתה ד', אפרת שליט, פעילות מיוחדת. הפעילות משלבת ידע בשפה והיכרות עם עולם הבולאות - "תחביב המלכים ומלך התחביבים" - אשר דרכה לומדים הילדים אודות השפה העברית ושורשיה, בצורה חוויתית ובאמצעות כלים מתוקשבים. מומלץ!

 

ד, ה, ובול שנת השפה העברית - בי"ס קשת יונתן, בית שאן09/04/2011
ילדי הכיתה מספרים

תלמידי כיתה ב 3 החלו בכתיבת סיפורים באתר הכיתה. המחנכת ליהי ביטון יזמה את המשימה ושמחה לשתף בפעילות המבורכת. בעקבות המשימה התלמידים משקיעים בכתיבת חיבורים רבים.

בבית ספר רמז, נהריהלכניסה למשימה03/01/2012
אתר סיפורים לכל שכבות הגיל

אתר המיועד לכל שכבות הגיל אותו בנה המורה רדואן שלאעטה. באתר תמצאו סיפורים ופעילויות עבור התלמידים. קיים גם פורום לכתיבה יצירתית של התלמידים בו הם מגיבים האחד לשני.

א, ב, ג, ד, ה, ובית ספר אלגדיר, סכניןלכניסה למשימה26/01/2012
הגיבור שבתוכי

תלמידי כיתה ה'1 כתבו סיפורי גבורה אישיים ומרגשים. לחיצה על כל כפתור מובילה אל עולמו הקסום של כל ילד, דרך הכתיבה.

הבית ספר מעוז שקמים, שדרותלכניסה למשימה02/02/2012
משימה מהאגדות

המורה רונית ברט בשיתוף המטמיעה פולי פירון הכינו משימה בנושא אגדות. המשימה מיועדת לתלמידי כיתות ו' וכוללת צפייה בסרטון ומענה על שאלות תוכן.

ובית ספר דע"ת, שדות נגב קישור למשימה14/02/2012
פצפונת ואנטון
פרקים ומשימות על הסיפור "פצפונת ואנטון" נבנו על ידי מחנכת כיתה ד'2, קרן יהודה. במסגרת המשימות עוסקים התלמידים בכתיבה; דף מיומנה של דמות, כתיבת מכתבים, כתיבת דו-שיח, ציור, השתתפות בפורום ועוד.
ד בית ספר יובלי הבשור, אשכוללכניסה לפעילות21/02/2012
הטיית פעלים

המורה סלעית וייסמן בנתה משימה בשפה המיועדת לכיתות ג'. במסגרת המשימה התלמידים משלימים לפי השורש את הגוף, הזמן והנתונים.

גבית ספר ביכורה, עמק המעיינותלכניסה למשימה22/03/2012
ניבים ופתגמים

המורה הדר עטיה ורכזת התקשוב חגית ביטון בנו חידון ניבים ופתגמים, בו התלמידים מתבוננים בתמונות ומשתתפים. הפעילות מיועדת לתלמידי כיתות ג'.

גבית ספר האר"י, מגדל העמקלכניסה לחידון24/06/2012
עפיפונים

רכזת התקשוב סיגל בן שושן בנתה יחידת לימוד בנושא עפיפונים עם פעילויות לטווח הארוך. הפעילות מיועדת לתלמידי כיתות ג'-ד'.

ג, דבית ספר עמי אסף / דימונהלכניסה למשימה30/07/2012
חוויות קיץ

המחנכת אנה יקיר יצרה פעילות כתיבה בנושא חוויות קיץ עבור תלמידי כיתה ג'. במסגרת הפעילות מספרים התלמידים על סיכום שנת הלימודים הקודמת, חוויות בחופשה ופעילויות אהובות בקיץ וכותבים סיפור על אירועים קיציים.

גבית ספר אבישור, ערדלכניסה לפעילות21/08/2012
ברכה

משימה מיוחדת העוסקת במילה "ברכה" - מילים שניתן להרכיב מהשורש, סוגי ברכות, מאפייני ברכות וכתיבת ברכה לחג. המשימה מיועדת לכלל שכבות הגיל ובנתה אותה רכזת התקשוב אלינור גרשברג.

א, ב, ג, ד, ה, ובית ספר גורדון, עכוקישור למשימה11/09/2012
ראשית קריאה

המורה חיה קולב, יצרה משימת השלמת מילים לפיתוח ראשית הקריאה והיכולת להבחין בין שמות עצם ופעלים בזכר ונקבה. מיועד לתלמידי כיתות א'

אבית ספר משאבים, רמת הנגבלמעבר למשימה29/10/2012
הילד שנפל

המשימה עוסקת בנושא כתיבה ורצף של סיפור, לפי תמונות. בפעילות מתבקשים התלמידים לסדר תמונות לפי רצף בסדר הנכון, ולכתוב סיפור המתאר את התמונות הללו. מיועד לתלמידי כיתות ב'

בבית ספר יסודי ממלכתי, כפר כמאלמעבר למשימה29/10/2012
זכר או נקבה?

המורה שולה אוחיון יצרה משימה צבעונית ויפה ללימוד ההבדל בין פעלים בזכר לפעלים בנקבה. מיועד לתלמידי כיתות א'.

אבית ספר אחווה, דימונהמעבר למשימה05/11/2012
השלמת משפטים

המחנכת שימחה פחימה בנתה משימת השלמת משפטים בני שתי מילים, בה נדרשים התלמידים לבחור את המילים הנכונות ולגרור כל אחת מהן למקום המתאים לה. מיועד לתלמידי כיתות א'.

אבית הספר גלבוע, בית שאןמעבר למשימה12/11/2012
סיפור לסתיו

המורה רחלי נגאוקר יצרה פעילות כתיבה, בה מתבקשים התלמידים לכתוב סיפור קצר, המתבסס על רצף של תמונות בנושא הסתיו, וכולל תיאורים ופרטים נוספים מדמיונם של התלמידים. מיועד לתלמידי כיתות ב'.

בבית הספר משאבים, רמת הנגבמעבר למשימה22/11/2012
הקשר בין טקסט לתמונה

במשימה שבנתה המורה אילנה אליהו מזרחי, מתבקשים התלמידים ליצור תעודת זהות לכוח הנילוס, לדון בנושא כותרת פיקנטית מול כותרת מידעית ולבחור חיה נוספת לה יש ליצור תעודת זהות ולחבר כותרת פיקנטית. מיועד לתלמידי כתות ד'.

א, דבית הספר רמז, נהריהמעבר למשימה26/11/2012
בילוי נעים

המורה שושנה כהן יצרה משימה המזמינה את התלמידים לכתוב המלצה לבילוי באתר כלשהו בארץ בו ביקרו. על ההמלצה להיות מחולקת לשלושה חלקים ולהיבנות בהתאם לרשימת הנחיות ומאפיינים. מיועד לתלמידי כיתות ד'.

דבית הספר רזיאל, נתניהמעבר למשימה26/11/2012
השלמת משפטים

תלמידי כיתות א' מתנסים במשימה מתוקשבת באתר. במסגרתה הם משלימים משפטים בעזרת תרמילון המופיע בתחתית העמוד. בסיום נשלחת המשימה לבדיקה ומתקבל משוב. המשימה נבנתה על ידי המחנכת שמחה פחימה.

אבית ספר גלבוע / בית שאןמעבר למשימה17/12/2012
תחרות כתיבה

בית הספר קיים תחרות כתיבה לכיתות א'-ו' במסגרתה כתבו התלמידים סיפורים והשתתפו בתחרות. ההיענות הייתה גבוהה והסיפורים שנכתבו מעניינים ומיוחדים. צוות בית הספר ליקט סיפורים נבחרים לספר דיגיטאלי.

א, ב, ג, ד, ה, ובית ספר נורדאו / נתניהלמעבר למשימה31/12/2012
מה פירוש המילה

מחנכת כיתה ב1, אורית כהן יצרה משימה לתלמידי כיתות ב', בה הם מזהים פירוש למילה מן ההקשר במשפט. במשימה מספר מילים לפירוש באמצעות משפטי השלמה. התלמידים שולחים עבודתם לבדיקה באתר.

בבית ספר שזר, נתניהלמעבר למשימה07/01/2013
אוצר המילים שלנו

במסגרת פעילות במצגת שיתופית בה כל תלמיד כתב אוצר מילים לנושא שנתבקש, יצרה מחנכת כיתה א' בנים, פלורה טויטו, ספר דיגיטלי לתלמידיה. התלמידים התרגשו מעצם הכתיבה ומהתוצר המיוחד.  

אבית ספר מורשת ישורון, אופקיםלמעבר למשימה11/02/2013
מעצבים בולים

המורה למחשבים שרה פרייריך, יצרה פעילות בה התלמידים מעצבים בולים בנושא ניבים ופתגמים. במשימה התלמידים עובדים בהתאם למאפיינים שנקבעו ליצירת הבול. הבולים הנבחרים מועלים להצבעה והמנצח זוכה בפרס המנהלת.

ג, ד, ה, ובית ספר יבנה / קרית אתאלמעבר למשימה25/02/2013
מילונאי צעיר

משימה בשלבים בה לומדים התלמידים להגדיר מילונית מושגים שונים. המשימה משלבת עבודה על מסמך כיתתי משותף, חיפוש הגדרות ברשת, יישום, למידה, הגדרה והתאמת ערך למשפט. המשימה נבנתה על ידי רכזת לשון הדסה שפיגל ומיועדת לכיתות ז'-ח'.

ז, חבית ספר עירוני ט' / תל אביבלמעבר למשימה25/02/2013
חורשת האקליפטוס

מחנכת כיתה ו' לאה טאו יצרה פעילות כתיבה טיעונית בעקבות נושא שימור ופיתוח. התלמידים לומדים את השיר חורשת האקליפטוס, קוראים כתבות וצופים בסרטונים בנושא שימור ופיתוח ומביעים דעתם.

וגלילות / נשרלמעבר למשימה16/05/2013
זמנים וגופים

מחנכת כיתה ג'1 הדס ספורטס בנתה בעזרת הכלי "משימה עם ציון" תרגול בנושא גופים וזמנים במסגרתו התלמידים מתרגלים התאמת גופים, פעלים וזמנים.

גכסולות / נצרת עיליתלמעבר למשימה28/10/2013
שפה

המחנכות רויטל אדרעי ומוריה אללי יצרו מאגר משימות מתוקשבות בעברית לתלמידי כיתות א'. המשימות מלמדות על האותיות, השלמת מילים, התאמות מילים לפי תמונות ועוד.

ארמת כורזים / מבואות חרמוןלמעבר למשימה19/01/2014
חולם בצבעים

תלמידי כיתות א' לומדים את צליל החולם באמצעות הצבעים. במסגרת הפעילות צופים התלמידים בסרטון ומצגת, כותבים, מציירים ומשתתפים בקבוצת הדיון הכיתתית. את הפעילות בנתה המורה שושי בכר.

אויצמן / נהריהלמעבר למשימה17/02/2014
תקשורת בין בעלי חיים

פעילות בנושא תקשורת בין בעלי חיים. כפתיח מקיימים התלמידים סיעור מוחין ולאחר מכן מתרגלים כתיבת טקסט קצר וסוגי קריאה. הפעילות נבנתה על ידי המורות מירית סמייה ושלה מורביה דהאן ומיועדת לשכבת כיתות ג'.

גרבקה גובר / לכישלמעבר למשימה07/05/2014
סוגי כתיבה

יחידת לימוד מתוקשבת לכיתות ג', שבנתה המורה אפרת מזרחי, העוסקת בנושא סוגי כתיבה, החל מכתיבת מכתב אישי ומכתב רשמי וכלה בזיהוי סוג כתיבה וניתוח טקסט. התלמידים לומדים ומתרגלים באתר.

גתורני מדעי / שדרותלמעבר למשימה09/06/2014
לרותי חתול

משימה בתחום הדעת שפה, אותה יצרה המורה מורן מיזל, ומיועדת לתלמידי כיתות ב'. המשימה עוסקת בקריאה ובהשלמת מילים על פי ההקשר,  באמצעות טופס מקוון, אותו צריכים התלמידים למלא ולשלוח.

 

ברבין / כפר תבורלמעבר למשימה16/06/2014
ארץ אהבתי בזמר העברי

פעילות בנושא "ארץ אהבתי" בזמר העברי, אשר הכינו מחנכות כיתה ה' ענת בית הלחמי ואביגיל לוי. במסגרת הפעילות בוחרים התלמידים שיר על ארץ ישראל, חוקרים אודותיו ויוצרים דף זמר עברי דיגיטלי באמצעות מחוון.

 

העלומים / קרית יםלמעבר למשימה16/06/2014
המשך את הסיפור

 

"המשך את הסיפור" - משימה מתוקשבת, שבנתה המורה סמדר קלימיאן ומיועדת לכיתה ב'. הפעילות נחלקת ל-5 התחלות של סיפורים, ובמסגרת זו כל תלמיד צריך להיכנס לתחילת הסיפור ולהשלימו בכוחות עצמו.

 

בשקמים מעוז / שדרותלמעבר למשימה27/10/2014
הענן

מחנכת כיתה א', שוש לב, בנתה משימה מתוקשבת מנוקדת, שעוסקת בלימוד העיצור נון סופית ע"י לימוד על העננים, וכוללת סרטון ושאלות על היווצרותם. משימה זו ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

א, בגיורא יוספטל / מגדל העמק למעבר למשימה24/12/2014
אליעזר בן יהודה

לקראת יום הלשון העברית, הכינה רכזת התקשוב ומחנכת כיתה ו', כלנית פדידה, משימה מתוקשבת בנושא אליעזר בן יהודה, אבני דרך בחייו ושעשועי לשון. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ואלמוגים / קרית יםלמעבר למשימה05/01/2015
אליעזר בן יהודה

משימה שבנתה המורה טובה רויסבלט, לרגל יום הולדתו של אליעזר בן יהודה, אשר כוללת סרט על אודותיו ולאחר מכן מענה על שאלה ברשת החברתית, משחק התאמת מילים וכן תשבץ העוסק בנקודות ציון בחייו.

ג, ד, ה, וכרמל / נצרת עיליתלמעבר למשימה05/01/2015
האורן שלא שמח בחלקו

משימה שבנתה המורה צופית שלי על הסיפור "האורן שלא שמח בחלקו" וכוללת תרגול בנושא הפועל, שם העצם, התואר ותבנית סיפורית. בסיומה מתבקשים התלמידים לכתוב חמשיר ברשת החברתית בנושא ט"ו בשבט.

 

גהרב קוק / לכישלמעבר למשימה03/02/2015
שמות עצם בסמיכות

המורה מיכל אלגזי יצרה משימה בנושא שמות עצם בסמיכות. במשימה התלמידים צופים בסרטון, עונים בטופס ממוחשב ומתרגלים באתר גלים. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ורבין / נשר למעבר למשימה26/04/2015
כְּלָלִים לְהִתְנַהֲגוּת בַּשֶּׁמֶשׁ

משימה מנוקדת שבנתה מחנכת כיתה א', שוש לב, לרגל החופש הגדול, שכוללת ממשק בדיקה שמנקד את תשובות התלמידים באופן אוטומטי. התלמידים גוררים כללים להתנהגות בקיץ, וכותבים עבורם משפטים.

אגיורא יוספטל  / מגדל העמק למעבר למשימה08/07/2015
בשבילי ישראל

המורה ורד שדה בנתה משימה מתוקשבת במסגרת שיעורי שפה, במסגרתה התנסו התלמידים בכתיבת המלצה למקום בילוי בארץ על פי דגם ההוראה "בילוי נעים". בספר אתרי בילוי משפחתיים המותאמים לכיתות ד'.  

דאמירים / קרית יםhttp://kyam.sisma.org.il/school/amirim/classes/class-4-1/Documents/metylim/Magazine1/index.html#/030/08/2015
הבעת עמדה

המורה איריס דרדור בנתה משימה בנושא הבעת עמדה ובה מתבקשים התלמידים לכתוב מאמר עמדה, בעד ונגד, בנושא טאלבטים בכיתות. המשימה מתמקדת במיומנויות CIL והיא ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ה, ומנחם בגין / קריית גתלמעבר למשימה02/11/2015
בילוי נעים

המורה גליה שמיר בנתה פעילות של כתיבת המלצה על מקומות בארץ, אשר משלבת מיומנויות CIL, הסבר על כתיבת המלצה והמלצה של התלמידים על מקום בארץ. המשימה ניתנת להקצאה באמצעות מחולל המשימות!

ג, ד, ה, ואלמוג / אילתלמעבר למשימה16/11/2015
פעילות בעקבות הצגה

תלמידי כיתות ג'-ד' צפו בהצגה "קאי, הילד מהארגז", ובעקבותיה יצרו המחנכות איילת שניידר ורקר ומירי לזר משימה לסיכום ההצגה, הכוללת מגוון שאלות פתוחות בנושא. המשימה ניתנת להקצאה מחולל המשימות!

ג, דהצבי ישראל / קריית אתאלמעבר למשימה11/01/2016
חידון קאהוט – ניבים ומשפטים

רכזת התקשוב סלי חסון-יונה יצרה משימה מתוקשבת בתחום דעת הבעה ולשון. המשימה כוללת חידון בתכנת ה-Kahoot   בנושא ניבים ופתגמים, וזאת בליווי הסברי קומיקס לכל אחד מהם והסבר לגבי המקור שלהם.

ב, ג, ד, ה, ואמי"ת עמיטל / נתניהלמעבר למשימה26/01/2016
המסע אל הדרשה

המורה נעמה הרניק בנתה משימה מתוקשבת, בה יתנסו התלמידות בכתיבת דרשה לקראת בת המצווה שלהן, עפ"י תכנית משה"ח, יחקרו את שמן, את המשפחה, דמות נשית ועוד. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

ושפיר / מ.א שפיר למעבר למשימה14/02/2016
לחשוב דרך האצבעות

פרויקט שבנתה המורה גלית נדל, אשר מיועד לכיתות ג' לעידוד ההבעה בכתב וכתיבה יצירתית בתכנת Storyjumper, שמאפשרת לתלמידים לשתף זה את זה אונליין בסיפורים שלהם ובעולם הדמיון והמחשבות שלהם.

גגבעת רם / קריית אתא למעבר למשימה27/03/2016
מעשה בחמישה בלונים

המורה נתי סרלואי בנתה משימה לכיתה א' על הסיפור "מעשה בחמישה בלונים", הכוללת צפייה בסיפור, כתיבת צבעי הבלונים, שאלות סגורות וסידור מילים נכון במשפט. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

אשפיר / מ.א שפיר למעבר למשימה27/03/2016
מסע בעקבות השפה העברית
לרגל יום הלשון העברית בנתה המורה עליזה בירס משימה מתוקשבת המיועדת לכיתה ה' וכוללת מגוון שאלות בנושא השיר "אליעזר בן יהודה" שכתב ירון לונדון. המשימה ניתנת להקצאה במחולל המשימות!

הכצנלסון / נהריהלמעבר למשימה16/01/2017
כתיבת סיפור חוויה
במסגרת לימוד כתיבת סיפור חוויה בשיעור שפה לכיתה ג' הכינה המחנכת תמי בקלו מצגת שיתופית בה כל תלמיד כתב בשקופית נפרדת סיפור אותו חווה. בסיום התהליך יצרה המורה ספר דיגיטלי בתכנת ה-Calameo.

גגולדה מאיר / נהריה למעבר למשימה14/03/2017
איכות הסביבה
במסגרת שיעורי שפה לימדה מחנכת כיתה ד'1, אושרית אטיאס, את תלמידי כיתה ג'1 כתיבת טקסטים בנושא איכות הסביבה. כתוצר סופי התבקשו התלמידים להכין כרזות מעוצבות בנושא, אשר אוגדו לחוברת כיתתית.

גהרי אילת / אילתלמעבר למשימה18/04/2017
סתיו
מחנכות כיתה ה', ליזה אסולין ורונית בן פורת, יצרו משימה מתוקשבת שעוסקת בעונת הסתיו. במסגרת המשימה מתבקשים התלמידים ליצור תשבץ באמצעות מחולל ולאחר מכן לתאר את סימני הסתיו באמצעות מצגת.

הרמת כורזים / מבואות חרמוןלמעבר למשימה29/10/2017